Followers

Saturday, January 7, 2012

Valentine/Valentinstag

Valentine is on it's way
Valentinstag ist nicht mehr weit

Hello dear ones,
here comes my first card for this year and the last for the Design Team.
For Valentine I have chosen an image from Hänglar-Stänglar, the hearts for the garland have been stamped onto PP and cut out by hand.
Isn't this image sweet as sugar?
Hallo ihr Lieben,
hier kommt meine erste Karte für dieses Jahr und auch die letzte im Design Team.
Für den Valentinstag habe ich mir ein Stempelmotiv von Hänglar-Stänglar ausgesucht, die Herzen für die Girlande sind nochmals auf PP gestempelt und von Hand ausgeschnitten.
Ist das Motiv nicht Zucker?


Additionally, I used a heart-sentiment stamp from Folia, my favourite border punch from Martha Stewart, CS from Bazzil and Perfect Coloring Paper. I stamped the images and the sentiment with Memento ink.
Ausserdem habe ich noch einen Herz-Text-Stempel von Folia verwendet, meine momentan Lieblings-
Borduren-Stanze von Martha Stewart, CS von Bazzil und Perfect Coloring Paper. Die Stempelmotive sind mit Memento gestempelt.


These are the Copic Markers I used for colouring:
Mit diesen Copics habe ich coloriert:

Now I say good-bye
Nun verabschiede ich mich


Best regards and Happy Valentine
Liebe Grüsse und einen schönen Valentinstag

Andrea

2 comments:

Jing said...

love the details of the card ... !

corry'kaart said...

hallo andea
een erg mooie kaart met leuke frisse roodtinten,super mooi
groetjes van corry