Followers

Saturday, January 28, 2012

Pie Tilda

Hallo, mein Name ist Manuela von der Honeybee's Paperie! Heute darf ich euch meine erste Karte vorstellen. Ich habe meinen süssen Stempel "Pie Tilda" sowie die Papiere von Magnolia aus der Sweet Crazy Love Collection verwendet. Die Magnolia Stempel eignen sich hervorragend zum Colorieren mit Copics!

Hello, my name is Manuela from Honeybee's Paperie! Today I am happy to show you my first card. I have used my sweet stamp "Pie Tilda" as well as the papers from Magnolia's Sweet Crazy Love Collection. The Magnolia stamps are excellent for coloring with Copics!


Tilda ist mit Memento Ink Tuxedo Black gestempelt. Für den Glitzereffekt habe ich Glimmermist Iridesent Gold und Stickles Diamond ergänzt.

Tilda is stamped with Memento Ink Tuxedo Black. To give the image a glittering effect I added Glimmermist Iridesent Gold and Stickles Diamond.


Verwendete Copics/Copics used:

Haut/Skin: E0000, E000, E00, E11, R20, R22
Kleid/Dress und Socken/Socks: RV000, RV32, RV34, E70
Haare/Hair und Schuhe/Shoes: E40, E42, E43, E44
 
Danke für's vorbeischauen und geniesst den Tag!
Thanks for stopping by and enjoy the day!
Liebe Grüsse
Love

3 comments:

Katrin said...

wow.. sooo schön.. tolle Farben..

LG, Katrin

Delphine said...

Gorgeous, Manuela! I love the soft colours of your card and your embellishments are so pretty! Hugs Delphine xx

Brenda said...

Hi. Your card is a beauty. Nice coloring work. Greetings Brenda