Followers

Wednesday, August 24, 2011

Candle box/card

Hello all, Hallo zusammen
I have made this time a candle/box card to show you.For safty I used a fake candle that runs on batteries.
Ich zeige euch dieses Mal eine Kerzen/Box-Karte. Aus Sicherheitsgründen nehme ich hierfür ein batteriebetriebenesTeelicht.


This is the template of the box :
Das ist die Vorlage für die Box:


I used papers from Marianne Design and Prima,a spelbinders die for the centre and a Marianne Design die for the roses.
Ich habe Papier von Marianne Design und Prima verwendet, Schneideschablonen von Spellbinders für die Mitte und von Marianne Desing für die Rosen.

A Mc gill punch for the leaves and a Martha Stewarth punch for the petals of the big flower that flower is punched with a retro flower punch.I made some dots with a transparant Viva Perlen pen on the flowers.
Mit einem McGill-Stanzer habe ich die Blätter gemacht und die Blütenblätter der großen Retro-Blume habe ich noch mit einen Stanzer von Martha Stewart bearbeitet. Die Tropfen auf den Blumen habe ich mit einem transparenten Viva Perlen Pen gemacht.

My image is From Mo Manning and stamped with Memento Tuxedo black on perfect blending paper and is coloured with copics:
Mein Motiv ist von Mo Manning, ich habe es mit Memento Tuxedo black auf Perfect Blending Paper gestempelt und mit Copic Marker coloriert: 
Hair/Haare: W3-W5-W7
Skin/Haut: E50-E51-E00-E93
Dress/Kleid: E33-E35-E37
Wings/Flügel: E41
Sun/Sonne: E31-Y21


Lots of copic greetings,
Viele Copic-Grüße,
Peggy

6 comments:

Lydia said...

What a great card. Thank you for the template, I will try to make those card.
Hugs Lydia

corry'kaart said...

hallo peggy
wat een schattige doos en bedankt voor het patroon en geweldig mooie kleuren,TOP!
groetjes van corry

Michaela said...

Hallo Peggy,
danke für die tolle Anleitung.
Deine Karten Box ist traumhaft.
LG Michi

Shazza said...

so beautiful x

Erna said...

Great coloring and i love those roses so much you made with the gold.
And as always great coloring offcourse.

Greetings Erna

Annette Bowes said...

Beautiful idea Peggy, gorgeous flowers, take careX:)