Followers

Monday, August 22, 2011

Airbrushed Fairy

This time I will show you how you can make background for cards with the airbrush machine.
Dieses Mal zeige ich euch wie man Hintergründe für Karten mit der Airbrush-Maschine machen kann.
The stamp I used is from Crafts and Me, she is colored with Copic Markers and then cut out the paper. ( Perfect Colouring Paper)
Der Stempel ist von Crafts and Me, ich habe das Motiv mit Copic Marker coloriert und dann ausgeschnitten (Perfect Colouring Paper)
The background is Airbrushed after airbrushing I stamped
the flowers, trees and birds.
Der Hintergrund ist mit dem Airbrushgerät hergestellt. Danach habe ich Blumen, Bäume und Vögel gestempelt.



For our dutch readers, tomorrow you can find the same video with Dutch subtitles on my own blog
Unsere niederländischen Leser können dieses Vidoe morgen mit niederländischen Untertiteln auf meinem Blog finden.

Big hugs

8 comments:

KayBeHybrid said...

thank you for the great Tutorial.. your card are soo fantastic..
Hugs, Katrin

Barbara said...

Vielen Dank für dein großartiges Video-Tuturial. Es ist für mich sehr hilfreich und deine Karten sehen wunderschön aus!
lg Barbara

KarinsArtScrap said...

just gorgeous.

greetings karin

Mieke said...

Thank you for sharing! What a beautiful cards you made that way!

Margreet said...

Wat een prachtig kaarten.
Bedankt voor je filmpje.
Groetjes Margreet

corry'kaart said...

ga morgen zeker snel kijken,want er is altijd wat te leren:-))
groetjes van corry

Erna said...

Prachtige uitgelegd hoor.
En je kaart is ook erg mooi.

Groetjes Erna

Michaela said...

Danke für die tolle Anleitung und das Video ist genial.
LG Michaela