Followers

Tuesday, August 7, 2012

Sweet Girl



 Hello Copic fans,
Hallo Copic-Fans,

 Today it's me, Barbara/Kreativmonster, and I want to show you a card  with one of me new rubberstamps. After all the Manga-styled digital images I used in the last month, I wanted to stamp and colour just sweet, natural girls and so I several images from Sugar Nellie's line "Homegrown". I have always been a big fan of these images.
***
ich bin es wieder, Barbara/Kreativmonster, und ich möchte euch eine Karte zeigen, die ich mit einem meiner neuen Stempel gemacht habe. Nach den vielen digitalen Motiven im Manga-Stil, die ich in den letzten Wochen verwendet habe, hatte ich Lust, süße, natürliche Mädchen zu stempeln und zu kolorieren, deshalb habe ich mehrere Motive aus der Serie "Homegrown" von Sugar Nellie gekauft. Ich war schon immer ein großer Fan dieser Motive.

This is Molly. She's gorgeous, isn't she?
***
Das ist Molly. Ist sie nicht eine Süße?


Copic Markers I used:
Verwendete Copics:
Skin/Haut:  E000, E50, E21, R20
Hair/Haare: E59, E18, E35, E13, Y23
Shirt/Oberteil: YG03, YG06, B91, B93, B95
Jeans: B91, B93, B95
Shoes, Socks/Schuhe, Socken:N1, N3, N5

Liebe Grüße/Big Hugs
Kreativmonster/Barbara

9 comments:

Yvonne's cardcorner said...

So beautiful!!
hugs Yvonne

myself - einfach ICH said...

Das Mädchen ist aber echt mal voll süß.
Gefällt mir ganz gut ;)

Grüße myself

misteejay said...

Just adorable - what a beautiful card.

Toni xx

Elfi said...

Hallo Barbara,
das wirklich ein sehr schönes Motiv. Endlich mal ein Mädel in normalen Proportionen und so natürlich im Ausdruck. Deine Coloration ist wieder mal perfekt - besonders die Haare gefallen mir sehr gut.
Liebe Grüße
Elfi

Sandra H said...

Totally stunning!! xx

Rysa said...

Beautiful.
I did not know before these stamps. There are so cute. In your coloring even more beautiful.

Frouwkje said...

Beautiful!!
xxx Frouwkje

Jacqui's little piece of England said...

What a beautiful card

jacqui x

sassy said...

adorable card sassyx