Followers

Sunday, October 23, 2011

Where's Santa?

Hi Copic Fans,
hallo Copic-Freunde.

I have another Christmas card to share with you today. I have paired up this cute little Where's Santa Bildarmarna Stamp with Make It Crafty's Digital Winter Objects and Festive Elements. If you'd like to learn how to mask your rubber stamp with digital images please see my tutorial HERE.
***
Heute möchte ich Euch eine weitere Weihnachtskarte zeigen. Ich habe den süßen Where's Santa Stempel von Bildarmarna mit den Digital Winter Objects und Festive Elements von Make It Crafty kombiniert. Wenn Ihr wissen möchtet, wie Ihr mit Hilfe der Maskierungstechnik Eure Gummistempel mit Digistamps zu einer Szene zusammensetzen könnt, schaut Euch bitte mein Tutorial hier an.




I coloured the snow using copics of course and then when I had finished the colouring I used the Copic Opaque White with a very small paint brush and added the snow falling.
***
Natürlich habe ich den Schnee mit Copics coloriert und als ich mit der Coloration fertig war habe ich Copic Opaque White mit einem sehr feinen Pinsel benutzt um die fallenden Schneeflocken hinzuzufügen.

The wooden ornament Crystals with embossed with an irredescent embossing powder so they twinkle in the light.
***
Die Schneeflocken-Ornamente aus Holz habe ich mit irisierendem Embossinpulver emossed so dass sie im Licht glitzern.


Aren't they just the sweetest and with the additional elements makes for a beautiful scene don't you think.
***
Sind die beiden nicht süß? Und mit den zusätzlichen Elementen ist eine wundervolle Szene entstanden, findet Ihr nicht?


Here's the many copics that I used and after I took the photo and returned to my desk I noticed that the C5 and C7 was still on my desk, so they are not in the photo but I definitely used them on the lamp.
***
Hier sind die vielen Copics, die ich hier verwendet habe, und nachdem ich das Foto gemacht hatte und zu meinem Schreibtisch zurückgekehrt war, stellte ich fest, daß C5 und C7 noch dort lagen. Sie sind also nicht auf dem Foto, aber ich habe sie ganz sicher für die Laterne benutzt.

Ingredients/Zutaten:-

Make It Crafty Winter Objects
Copic Opaque White


8 comments:

Sandra said...

very nice card tracey
gr sandra

Monika said...

Deine Karte ist traumhaft schön! Liebevoll hast du jedes Detail gestaltet!
LG Monika

Frea said...

HI Tracey, OMG that is the most gorgeous christmas card e ver. LOVE your colouring and the image, it's like a little painting. Hugs, Frea

Yvonne's cardcorner said...

this is stunning. Wish you could show us in a video how exactly you made this beautiful snow!
hugs Yvonne

Jing said...

super amazing card and love all the details...

Helga said...

Hi Tracey,

A really lovely scene indeed. I just adore your blue background. Awesome!

Helga

Christina C. said...

Absolutely phenomenal, Tracy!!!!!

Riet said...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx