Followers

Tuesday, June 26, 2012

Video Tutorial: How to color ground under your images.

Hello dear Copic friends,
***
Hallo liebe Copic-Freunde!

Today it is my turn with a new tutorial for you. This time I want to show you how to colour an image's undergrund with your Copic Markers. I made some videos about it, because I do believe that they cna explain this better than me *lol*.

***
Heut ist es wieder Zeit für ein neues Tutorial für euch. Diesmal möchte ich euch zeigen, wie ihr mit euren Copics einen Untergrund unter euren Motiven colorieren könnt. Dazu habe ich euch ein paar Videos erstellt. Denn ich glaube diese können besser erklären als ich. *lol*

Let's start with our first video.
***
Also fangen wir mit unserem ersten Video an.


How to colour underground with Copic Markers - Part I Gras!
***
Wie coloriere ich Untergrund mit Copics - Teil I Gras!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

One more way to let your images  not float on air is to create a simple grey floor with your Copics. How to do this, I show in this video. 

***

Eine weitere Variante, eure Motive nicht in der Luft schweben zu lassen, ist ein einfacher grauer Boden mit euren Copics zu zaubern. Wie das geht zeige ich euch in diesem Video

***
How to colour underground with Copic Markers -
Part II 
***
Wie coloriere ich Untergrund mit Copics Teil II 




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

At last I made a video about how to create something to sit on for a sitting image, even if you do not have a matching stamp. You need a Multiliner for this.

***

Und dann habe ich noch ein Video, in dem ich euch zeige, wie ihr einem sitzenden Motiv auch eine Gelegenheit zum sitzen gebt, auch wenn ihr gerade keinen passenden Stempel zu Hand habt. Dazu braucht ihr den Multiliner.

***

How to colour underground with Copic Markers -
Part III A wall
***
Wie coloriere ich Untergrund mit Copics Teil III Eine Mauer



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

I hope my videos are helpful and wish you a lot of fun colouring! ;0)

***

Ich hoffe, dass ich euch mit dem Videos eine kleine Hilfe sein konnte und wünsche euch viel Spaß bei colorieren! ;0)


Hugs,

5 comments:

Dorinda said...

Love them all. The sitting image was was especially helpful. Thanks for the wonderful tutorials.

Sumsibine said...

Wieder einmal ein traumhaftes Tutorial, liebe DeeDee! Vielen, vielen Dank - ich hab mir von Dir schon sooo viele Tricks abgeschaut! Ohne Deine Videos wüßte ich bis heute nicht, wie man perfekte Hauttöne hinbekommt!
Ganz liebe Grüße und Danke für Die Mühe!
Bine

Sandra H said...

Thank you for sharing this l really enjoyed watching them all very inspiring:)x

Brenda said...

very nice. love to see how you did it.
Thanks for the video.
Brenda

Grenouille Greetings said...

Three GREAT tutorials! Thank you DeeDee! Hugs, Lesley