Followers

Saturday, June 16, 2012

Edwin in Miami

Hello Copic-Fans!
Hallo Copic Freunde!

Here in Switzerland summer is back and I enjoy the sunshine! So I deceided to make a special gift bag with the stamp "Edwin in Miami" from the Magnolia's Summer Memories Collection 2012.

Hier in der Schweiz ist der Sommer zurück und ich geniesse den Sonnenschein! Deshalb habe ich mich entschieden, eine spezielle Papiertüte zu kreieren mit dem Stempel "Edwin in Miami" von der Summer Memories Kollektion 2012.


The decoration is made on a Kraft paper bag. It's my first try and I enjoyed it very much! The pretty papers are Maja Design "Crea Diem" and I've added some Filmstrip Ribbon, Seam Binding Ribbon and Kaisercraft Pearls.

Die Dekoration ist auf einer Kraft Papiertüte gemacht. Dies ist mein erster Versuch und es macht richtig Spass! Die Papiere sind von Maja Design "Crea Diem" und ich habe Filmstrip Band, Seam Binding Ribbon und Kaisercraft Perlen dazugefügt.



On the edge of the bag I used a Martha Stewart punch "Doily Lace".
Für den Rand der Tüte habe ich den Stanzer von Martha Stewart "Doily Lace" verwendet.




Copics used:
Verwendete Copics:
Skin/Haut: E0000, E000, E00, E11, YR01, R22
Hair/Haare: E40, E41, E42, E44, E74, E77
Shirt: E40, E41
Shorts/Hose: B21, B24
Shoes/Schuhe: E40, E70, E71, E77

I hope that you got some inspiration.
Ich hoffe, dass ich euch inspiriert habe.
"CREA DIEM"

Manuela

6 comments:

Margreet said...

Wat super mooie tas.
En prachtige kleuren
Groetjes Margreet

Maria Therese said...

Beautiful bag ♥

Brenda said...

very nice! looks great.
Thanks for showing.
Brenda

Jacqui's little piece of England said...

What lovely colouring thank you for your share

jacqui x

corry'kaart said...

wat ziet dit er allemaal prachtig uit en in fantastische mooie kleuren!
groetjes van corry

Keren Mostov said...

The bag is beAutiful, I love all the details.
Enjoy your summer!
Keren