Followers

Saturday, February 11, 2012

3th card form our talented guest designer Brenda

Hi Everyone,
today I'm showing you my last card as a Guestdesigner for this blog. I hope you liked my cards, I did my best to show you my colourwork. I coloured on DCP paper, and as you can see, its a bit hard to blend the darker colours of the bear. The background I airbrushed with a grey colour.
***
Hallo an alle,
heute zeige ich Euch meine letzte Karte als Gastdesigner für diesen Blog. Ich hoffe, Euch haben meine Karten gefallen, ich habe mein Bestes getan um euch meine Colorationen zu zeigen. Ich habe auf DCP Papier gearbeitet und wie Ihr sicher sehen könnt ist es etwas schwer, die dunkleren Farben für den Bär zu vermalen. Den Hintergrund habe ich mit grau ge-airbrushed.


This lovely card I made for a colleague, who has given birth to her first daughter. Congratulations!
It's not the usual colour group pink, I have chosen a orange and brown card. The image is from Mo Manning, the papers I used are from Wild Rose Studio. The background of the card is made with a nestabillities die, and of course I used some gemstones, and 2 flowers. The card is not so filled up with embellishments, I wanted to keep it light.
***
Ich habe diese süße Karte für eine Kollegin gemacht, die vor kurzem ihre erste Tochter geboren hat. Glückwunsch!
Ich habe nicht in den typischen Pink-Tönen gearbeitet sondern mich für Orange und Braun entschieden. Das Motiv ist von Mo Manning, die Papiere sind von Wild Rose Studio.
Der Rahmen hinter dem Motiv ist mit einem Nestabilitie Die gemacht und natürlich habe ich ein paar Glitzersteinchen und 2 Blumen verwendet. 
Ich wollte die Karte leicht halten, darum habe ich sie nicht so mit Embellishments überladen.

Hair colour/Haare: E55, E53, E51
Bear/Bär: E29, E59, E57,
Skin/Haut: E11, E01, E000, R20
shadow/Schatten: N3, N2, N1
Dress/Kleid: YR68, YR18, E97
vest, sweater/Weste und Pulli: E33, E51 



I hope you like this card, thank you for watching, and your reactions.
***
Ich hoffe, Euch gefällt die Karte - danke für's Schauen und Eure Reaktionen.

Creative greetings,
kreative Grüße
Brenda

7 comments:

corry'kaart said...

hallo brenda
vind je kaart meer dan mooi erg gaaf zo in deze prachtige kleuren!
groetjes van corry

marijke said...

oh wow.............

Helga said...

Hallo Brenda,

Machtig mooie kaart. Deze kleurencombinatie vind ik erg mooi !
Gr,

Helga

Hetty said...

Wat een prachtige kaart! En weer zo mooi gekleurd!

Gea said...

beautiful card Brenda!
Hugs Gea

Cathy said...

So lovely!!!!

Lydia said...

Brenda dank je voor deze geweldige bijdrage en natuurlijk je andere geweldige kaarten die je speciaal voor dit blog hebt gemaakt.
Ook deze kaart is erg mooi geworden.
Hugs
Lydia