Followers

Sunday, April 8, 2012

Tilda and her Bunny - PaperBag

Hallo liebe Copic-Fans!
Hello, dear Copic fans!

Heute bin ich, DeeDee, wieder an der Reihe um euch ein Inspirationswerk mit meinen Copics zu zeigen. Diesmal habe ich mich nicht dazu entschieden eine Karte zu machen. Ich wollte euch mal etwas anders zeigen. Deswegen habe ich diese Papiertüte gepimpt. 

Today it's me, DeeDee,  to show you something inspiring with my Copics. This time I decided not to make a card. I wanted to show you something different. That's why I pimped this paper bag.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Von der Seite
 From the side

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Auch hatte ich mal wieder Lust eine kleine Szene zu stempeln und so habe ich mit der Maskierungstechnik diese Szene gestempelt. Dazu habe ich zuerst die süße "Tilda and Her Bunny" gestempelt. Sie ist aus der Butterfly Dreams Collection von Magnolia. Diese habe ich dann mit einer Maske abgedeckt und dann mit einem Stempelsetzer den wunderschönen Baum "Spring Tree" positioniert und abgestempelt. Der Baum ist aus der älteren "Easter Collection 2009". 

I felt like stamping a little scene and so made this one with my masking technique. I stamped sweet "Tilda and Her Bunny". She is from the Butterfly Dreams Collection von Magnolia. Then I covered her with a mask, positioned the beautiful "Spring Tree" with a stamp-setter and stamped it. The tree is from the older "Easter Collection 2009".

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

In die Blüten des fertig kolorierten Baumes habe ich dann noch mit Perfect Pearls jeweils einen kleinen Tupfer gegeben. Ich liebe es mit Perfect Pearls kleine Akzente zu setzt. Und natürlich durften auch die Stickles in Star Dust nicht fehlen! ;0)

I placed a little dot of Perfect Pearls into the blossoms of the coloured tree. I love to create small accents with Perfect Pearls.  And of course there had to be Stickles in Star Dust, too ;0)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Die Blumen sind alle von Wild Orchid Crafts. Und auch hier habe ich die Blumen mit Stickles Star Dust ein wenig verziert. Der Schnörkel, der Schmetterling und die Blätter Stanzen sind ebenfalls von Magnolia.

All the flowers are from Wild Orchid Crafts. I added some Stickles Star Dust to them, too. The swirl, the butterfly and the leaves are dies from Magnolia

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥




 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Ich hoffe ich konnte euch eine kleine Inspiration sein.
Hier kommen noch die Copis die ich bei der Coloration verwendet habe. Dies sind meine absoluten Lieblingsfarben.

I hope, I could be a little inspiration for you. Here are the Copic I used for colouring. They are my absolute favourite colours.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Copics:
Haut/Skin: E13 - E11 - E00 - E000
Wangen/Cheeks: E93
Hut & Hose/Hat & trousers: E43 - E42 - E41 - E40
Schleife/Bow: V95 - V93 - V91 - V000
Bluse/Blouse: W3 - W1 - W0 - V95 - V93 - V91 - V000
Baum & Schuhe/Tree & Shoes: E79 - E77 - E74 - E71
Haare/Hair: E55 - E33 - E31 - E30
Hase/Bunny: W5 - W3 - W1 - W0
Hintergrund/Background: YG93 - B00 - B000 - W3 - W1 - W0 - Blender 0

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Hugs,
Diana (DeeDee)


10 comments:

Margreet said...

A very nice card.
greetings Margreet

Kreativseite said...

Wunderschöööööön und ein frohes Osterfest.
Liebe Grüße
Linne

Brenda said...

a great scene you made! love the way you colored the tree and the rest offcourse.
greetings Brenda

Nela said...

Wow, wunderschön!
Deine Coloration ist genial!
LG Nela

Barbara said...

Beautifuuul!!! The colouring is so stunning and Tilda is gorgeous!
Happy Easter!
Barbara GR

Gea said...

gorgeous!
Hugs Gea

Cards by Manuela said...

Eine wunderschöne Karte!
LG Manuela

Suzi said...

A beautiful Gift bag, thank you so much for all the wonderful colouring numbers. These amazing tutorials are helping me so much.
Hugs
Suzi x

Karen said...

Truly stunning!! I can see a few E numbers here I need to get my hands on.. lol. :0)
Just beautiful inspiration.xx

Cathy said...

Great card: nice details!